Erdevik, 12. septembar 2017.
Završna radionica "Stvaranje uslova za podizanje konkurentnosti turističke destinacije kroz edukaciju i obuku kadrova"
U periodu od maja do jula meseca u okviru projekta "Stvaranje uslova za podizanje konkurentnosti turističke destinacije kroz edukaciju i obuku kadrova" održavane su radionice za opštine na području Srema. U utorak, 12. septembra, održana je završna radionica u „Vinskoj kući“ Vinarije Erdevik u Erdeviku.
Projekat je realizovao Centar za istraživanje i studije turizma iz Novog Sada uz podršku Pokrajinske vlade, Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, Nemačke agencije za tehničku saradnju (GIZ), Turističke organizacije Srbije i Vojvodine, Ekonomskog fakulteta u Beogradu i Udruženja hotelijera i restoratera Srbije (HORES). Na današnjoj završnoj radionici u Erdeviku prisustvovali su pomoćnik pokrajinskog sekretara za privredu i turizam, Sergej Tamaš i dr Bojan Zečević, redovan profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu.
Cilj radionica tokom prethodnih meseci je bio kreiranje novog turističkog proizvoda koji će se plasirati potencijalnim turistima. Svoje projekte prezentovale su turističke organizacije opština Srema: Šid, Ruma, Inđija, Sremska Mitrovica, Sremski Karlovci, Irig, Bačka Palanka i Opština Beočin.
Opština Beočin predstavila je novi turistički proizvod pod nazivom "Srem – ljubav na prvi pogled“. U njemu je obuhvaćen veliki broj turističkih destinacija od Sremskih Karlovaca, preko Starih Ledinaca i Beočina do Neština. Zapažen nastup opštine Beočin na ovoj radionici, predstavljen je video spotom, koji su predstavili akteri u ovom projektu. U ime opštine Beočin, prisutne je pozdravio zamenik predsednika opštine Beočin Milanko Bjelobrk.
Domaćini su nakon uspešno završene obuke i predstavljanja opština Srema upriličili obilazak vinarije uz degustaciju vina nastalih u njihovim podrumima.